Liity Mylanin joukkoon

Mylan on sitoutunut luomaan parempaa terveydenhoitoa paremman maailman puolesta. Noin 35 000 työntekijää käsittävän henkilöstön avulla työskentelemme joka päivä tietäen, että työmme on merkityksellistä ja voi muuttaa jonkun äidin, isän, sisaren tai veljen elämän. Mylanin valmisteita myydään noin 165 maassa ja alueella. 

Jos haluat työskennellä kanssamme nopeatempoisessa, epätavallisessa työympäristössä, jossa työntekijöitä haastetaan ajattelemaan eri tavalla, Mylan voi olla paikka, jota olet etsinyt. Etsimme tällä hetkellä hallintoassistenttia, hakuaikaa on 27.6.2019 asti. Lue ilmoitus alta!

Voit myös lähettää avoimen hakemuksen sähköpostitse osoitteeseen rekry@mylan.com

Kansainvälisiä työpaikkoja voit tarkastella täältä >.




Haussa Espoon Otaniemeen iloiseen, kasvavaan ja energiseen joukkueeseemme sekä uuteen monipuoliseen tehtävään
HALLINTOASSISTENTTI / ADMINISTRATIVE ASSISTANT

Toimit iloisen joukkueemme ”sydämenä” vastaten yrityksemme monipuolisista sisäisistä toiminnoistamme. Tehtävään sisältyy monipuoliset hallinnon ja henkilöstöhallinnon tehtäviä. Työnkuvaasi voi jossain vaiheessa sisältyä myös avustavia taloushallinnon tehtäviä. Työskentelet myös toimitusjohtajan tukena ja osallistut kehitystehtäviin ja toimintamallien tehostamiseen itsenäisellä otteella.

Itsenäisenä, innostuvana ja tarkkana osaajana tehtäviisi kuuluvat mm.

Toimitusjohtajan tukena toimiminen

  • Osallistut johtoryhmän kokouksiin huolehtien agendoista ja pöytäkirjoista
  • Autat mm esitysmateriaalien ja erilaisten raporttien työstämisessä
  • Avustat mm matka- ja kokousjärjestelyissä

Toimistomme ja henkilöstömme hyvinvointikoordinointi

  • Työsopimusten yms. työsuhteeseen liittyvien dokumenttien valmistelu
  • Paikallisen HR-ohjeistuksen hallinnointi
  • Erilaisten etujen kuten lounas-, työmatka-, liikunta- ja kulttuurietujen tilaus hallinnointi
  • työterveys- ja vakuutussopimukset kumppaneidemme kanssa sekä vakuutuskorvausten hakeminen
  • työhyvinvointi- ja muiden tapahtumien organisointi
  • uusien työntekijöiden perehdyttäminen, sisäiset kehitysprojektit, koulutusten koordinointi, järjestäminen sekä henkilöstö- ja koulutussuunnitelman edistäminen
  • sisäinen viestintä sekä toimistokokousten sekä johtoryhmän kokousten kokoussihteerinä toimiminen
  • Lomien ja sairauslomien hallinnointi
  • Toimitila-asiat

Yhteistyö taloushallinnon ja ulkoisten kumppanien kanssa

  • sopimushallinnointi ja viranomaisasiat, kuten PRH-ilmoitukset ja hallituksen & yhtiökokouksen pöytäkirjat yhdessä konsernin legal-osaston kanssa
  • leasingautoihin liittyvä koordinaatio
  • IT-tarvikkeiden koordinointi

Menestyäksesi tehtävässä Sinulla on

  • itsenäinen ja oma-aloitteinen tapa hoitaa monta asiaa samanaikaisesti proaktiivisella otteella
  • innostusta ja kykyä omaksua nopeasti uusia asioita
  • perusymmärrys kirjanpidosta ja hyvä MS Officen (PPT, Excel, Word) osaaminen
  • kyky aikatauluttaa ja priorisoida tehtäviäsi
  • tarkkuutta ja huolellisuutta
  • joukkuepelaajan ominaisuuksia, halua kehittyä ja kehittää osaamistasi
  • AMK tai vastaava koulutus

Tarjoamme

  • iloisen ja kannustavan työyhteisön
  • monipuolisen ja itsenäisen työtehtävän
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä työtehtävässä
  • hyvät henkilökunta- ym edut.

Hae tehtävään 27.06.2019 mennessä palkkatoiveesi kera osoitteessa www.targetheadhunting.fi, lisätietoja tehtävästä Target Headhunting Oy, Senior Consultant Jukka Mustonen, email jukka.mustonen@targetheadhunting.fi , puhelin 050-4348140.